Veelgestelde vragen

Hier vind je een overzicht van alle ‘veelgestelde vragen’ onderverdeeld in rubrieken. Staat je vraag er niet tussen? Laat ons dat dan weten door middel van het formulier. Wij proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Portaal

  • Wat heb ik nodig om gebruik te maken van het patiëntenportaal?

    Je hebt een persoonlijk e-mailadres en een Nederlands 06-nummer nodig. Ook voor kinderen adviseren we om een eigen e-mailadres aan te maken. Indien je nog geen inloggegevens hebt, geef je gegevens door in het formulier onderaan deze pagina of bel dan naar de praktijk om deze aan te vragen.

Afspraak maken

  • Moet ik een afspraak maken met de huisarts?

    Als je twijfelt, raden we je aan om eerst op thuisarts.nl te kijken. De informatie op deze site is opgesteld door huisartsen. Hier staan dus betrouwbare informatie en adviezen.

  • Hoe kan ik een telefonische afspraak maken?

    Je kunt eenvoudig een telefonische afspraak maken via de website. Je kiest zelf het moment dat jou het beste uitkomt. Op het gekozen moment zal de praktijk contact met je opnemen.

Algemeen

  • Hoe zet ik de website van mijn huisarts op het startscherm van mijn iPhone of iPad?

    Open Safari. Ga naar de site van je huisarts. Tik onderin (bij de iPad bovenin) op de Deelknop. ... Tik op 'Zet op beginscherm'. Tik eventueel op de naam van de site en typ een andere naam. Tik op 'Voeg toe'. Het icoon van de site staat nu op het startscherm.

  • Hoe zet ik de website van mijn huisarts op het startscherm van mijn Android telefoon?

    Open de browser Chrome. Ga naar de website van je huisarts. Tik rechtsboven op een pictogram met drie stipjes. Tik op 'Toevoegen aan startscherm'. Geef de site een herkenbare titel of laat de standaardbenaming staan. Tik op 'Toevoegen > Toevoegen'. Het icoon van de site staat nu op het startscherm.

  • Hoe vraag ik mijn herhaalmedicatie aan?

    We willen je vriendelijk verzoeken om dit via ons portaal te doen. Dat voorkomt fouten en scheelt ons veel tijd die we kunnen gebruiken om betere zorg te leveren.

  • Hoe krijg ik de uitslag van mijn onderzoeken?

    Uitslag van een onderzoek krijg je via het portaal tenzij dat anders is afgesproken met de huisarts. Je ontvangt een mail zodra de uitslag bekend is. De huisarts zal een toelichting schrijven bij de uitslag.

Staat je vraag er niet tussen?

Stel je vraag dan met het onderstaande formulier en wij antwoorden zo spoedig mogelijk. LET OP! Dit formulier is NIET bedoeld voor medische vragen, alleen voor praktische vragen. Voor medische vragen kun je onder "contact" een afspraak maken of een e-consult aanvragen.

    Praktijkinformatie

    In de eerste fase van de praktijkvoering hebben wij gekozen voor een unieke samenwerking met het Inntel Hotel, Landmark in Oostenburg. Wij zien de patiënten in een hotelkamer die omgetoverd is tot een volwaardige spreekkamer. Als je een afspraak met ons hebt, meld je je bij de receptie van het hotel waar je een pasje ontvangt om naar de 12de verdieping te komen. Let op: het spreekuur is uitsluitend op afspraak.

    Heb je buiten kantooruren zorg nodig die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Neem dan contact op met de huisartsenspoedpost via 088-0030600.

    Huisartsenpraktijk Oostenburg
    • VOC kade 600
    • 1018 LG Amsterdam
    Openingstijden
    Maandag08:00 t/m 17:00
    Dinsdag08:00 t/m 17:00
    Woensdag08:00 t/m 17:00
    Donderdag08:00 t/m 17:00
    Vrijdag08:00 t/m 17:00
    ZaterdagGesloten
    ZondagGesloten