Feedback of klacht

Wij willen je graag de beste zorg en een heldere communicatie bieden. Een wederzijdse vertrouwensband is daarvoor erg belangrijk. Ondanks onze goede intenties en inspanningen kan het voorkomen dat je vindt dat wij je onzorgvuldig of onjuist benaderd hebben. Wij willen graag van je horen wanneer je niet tevreden bent en nodigen je uit om dat in vertrouwen met ons te bespreken.

Maak een afspraak met ons om het probleem te verhelderen. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op.

Indien we gezamenlijk niet tot een voor jou bevredigende oplossing komen kan je een schriftelijke klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie van de SKGE. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

Praktijkinformatie

In de eerste fase van de praktijkvoering hebben wij gekozen voor een unieke samenwerking met het Inntel Hotel, Landmark in Oostenburg. Wij zien de patiënten in een hotelkamer die omgetoverd is tot een volwaardige spreekkamer. Als je een afspraak met ons hebt, meld je je bij de receptie van het hotel waar je een pasje ontvangt om naar de 12de verdieping te komen. Let op: het spreekuur is uitsluitend op afspraak.

Heb je buiten kantooruren zorg nodig die niet kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? Neem dan contact op met de huisartsenspoedpost via 088-0030600.

Huisartsenpraktijk Oostenburg
  • VOC kade 600
  • 1018 LG Amsterdam
Openingstijden
Maandag08:00 t/m 17:00
Dinsdag08:00 t/m 17:00
Woensdag08:00 t/m 17:00
Donderdag08:00 t/m 17:00
Vrijdag08:00 t/m 17:00
ZaterdagGesloten
ZondagGesloten